Zpátky ke strojům

Zřejmě v životě skoro každé matky nastane doba, kdy si řekne, že dost bylo utírání zadečků, uklízení pokojíků a teplých večeří a rozhodne se vrátit do práce. Někdo se rozhodne po  osmi měsících, někdo, jako třeba já – po 4 letech. Znám i horší případy…

Můj návrat se koná v režimu „najdi si novou práci“, neb můj stávající zaměstnavatel pro mě žádné místo v současné době nemá a ani mít nebude, naopak, je třeba z administrativy někoho propustit, aby se ušetřilo na nákladech. No, jsem zvědavá, kdo to bude. Že pro mě místo nebude bylo evidentní už když jsem odcházela, bo nejsem mladá, blbá ani naivní, takže jsem s tímto stavem psychicky počítala. Když jsem si nedávno řekla Dost, jdu zpět, oprášila jsem ZASE životopis, dopsala svoje poslední působiště, zaregistrovala se na Jobs, stáhla si Práci za rohem do mobilu a teď posílám životopisy a píšu průvodní dopisy.

Nepíšu a neposílám jako zběsilá, neboť co si budeme namlouvat – potřebuju poloviční úvazek v okolí, přece jen „chod“ dětí bude evidentně na mně, takže nabídek není zrovna přehršel. A jsou-li, chtějí na tu pozici studentku VŠ s bohatými pracovními zkušenostmi, excelentní angličtinou (a bujným poprsím). (No, to jsem ale zlá, že?)

Takže vím, že v jedné doručovací firmě hledali někoho na výdej stravenek, například. Nekupte to, od 8-11, čistá hlava v poledne domů. Samozřejmě jsou tu i „jebavé“ práce jako analýza dat (BRRRRR), podpora týmu, recepční, asistenstky, super. Ale když jste nikdy nebyly recepční, asistentky ani podpora týmu, tak to vás samozřejmě nechtějí, že ano. Had žeroucí si svůj ocas.

Nicméně – já mám čas, ono to půjde. Doufám. Držte mi palce, a když se nezblázním, tak zase napíšu. Slibuju, Lenko.

Published in: on 28 února 2017 at 12:30  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2017/02/28/zpatky-ke-strojum/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

