Odchod

Když odcházet, tak s grácií. Prostě žádné pálení mostů a psaní ošklivých emailů, jsme přece jen dámy a bussiness first. Takže co. Takže jsem po pátečním vyhazovu přetrpěla pondělí, kdy jediné, co jsem si opravdu, ale opravdu přála, bylo propadnout se do země. Přišla paní výkonná personální, představte si taky jen na 6h a taky nic nestihla, ajajaj a pak jsem šla večer s kamarádkou Lucy na pivo a Lucka říká – ale vždyť tam nemusíš chodit, přece. A to mi dodalo. Přece tam nemusím chodit… No jo, jenže je tam spousta rozdělané práce, spousta nevyřízených emailů… Blablablabla. No, ale tak co. Ještě nikdy jsem nic takového neudělala, všechno je jednou poprvé, tak co už.

V hlavě jsem to všechno smíchala a upekla a udělala to následovně. V úterý jsem do práce šla. Cestou jsem koupila dvě kytky. V kanceláři jsem si dovolenku, protože světe div se, ale za ty necelé dva měsíce jsem tam nějaké volno měla, zavolala pár lidem, co jsme spolu byli v uzším kontaktu, že to balím, napsala Out of office email. Po obědě rozdala květiny šéfce a kolegyni, odevzdala dovolenku a řekla, že už nepřijdu. Předala jsem, co jsem mohla, napsala výpověď ve zkušební době, odevzala klíčky, mobil, heslo do počítače, zaklapla dveře a šla. Nazdar.

 

Published in: on 22 června 2017 at 07:17  Napsat komentář  

The URI to TrackBack this entry is: https://brouckoviny.wordpress.com/2017/06/22/odchod/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Zanechat Odpověď

