Učte se slovíčka pečlivě

Toto je velmi krátký příběh, jehož podstatu s online slovnikem pochopíte i tehdy, když anglicky (moc) neumíte.

Pracuju v SW firmě, spadá pod nás obchodně tzv. Balkánská oblast a Blízký východ. Mimo jiné Afgánistán. Věřte nebo ne, i tam jsou obchodní příležitosti nebo se budují. Například na univerzitách a jedna v Kábulu je naším partnerem. Na našem SW učí svoje studenty něco málo o mapách. Můžete si o tom myslet svoje, ale je to tak.

Nastal čas, kdy smlouvy byly podepsány, a poslala jsem jim tam nějaký software na CD. Pak jsem dostala e-mail, následující větou:
Petra, dear my, thank you a lot for your shipment, we are really glad. Anyway for our job we need new virgin.
Přátelé, v tu chvíli jsem nemohla zachovat chladnou hlavu ani tvář. Smála jsem se, až mi slzely oči a moji kolezi a/nebo kámoši ovšem také, neboť to nešlo neposlat dát.
New version jsem jim poslala pak dodatečně a e-mail mám schovaný, neboť to byla prostě Perla Východu.

Máslo na hlavě: Jasně, smát se cizincům, co by mi šlo, ale abych nevypadala jako Mistr Světa Amoleta – kratká ilustrace, že nikdo není vlastním prorokem – Jak jsem byla nemocná, Pete, muj welšký kamarád se mě ptal po mém zdraví a tak vůbec, když jsem mu volala, že nemužů něco zařídit. Protože ale nemohl moc mluvit, poslal mi pak velmi hezkou sms, ať se uzdravím a tak vůbec. A víte, co jsem mu celá dojatá odpověděla? No worry, Sweat Heard. Pete, když se mnou pak mluvil, za břicho se popadal, a jak se píše Sweet Heart si budu pamatovat do smrti.

Napsat komentář